Igazából megvallva nem jellemző rám, hogy Hajdúnánás szívébe vetem magam, hanem inkább Tiszavasvári felé veszem az irányt. Sokan nem értik miért, de bevallom... én se nagyon. Talán mert a nyaram inkább oda húzott, ismerősök, haverok miatt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyorsan leírnám az előnyöket és hátrányokat, ha nem baj. Ha Vasváriba mennél, mindenképpen az il'Padrinonevezetű „bárt” ajánlom, mégpedig azért, mert igényes hely, igényes emberekkel és jó fej személyzettel! :'D Van még lehetőséged Havannázni. Na most, az se rossz hely, de biztos vagyok benne, hogy régen jobb volt. Most már eléggé lepukkant 400-500 forint a belépő, azonban a Padrinoba veszel egy kártyát év elején (500Ft) és aztán korlátlanul mehetsz, semmi belépő. (Ez megszűnik sajnos) A Havannába talán olcsóbb a szeszes ital, és nagyobb a hely. Nyáron érdekes Padrinozni, mivel pincébe van... hatalmas a hőség! Na most már ideje rátérni a témára--> Sound Flash!

 

 

  

 

 

 

 

Ez egy buli, Hajdúnánáson van és most is furcsállom a dolgot, hogy odakeveredtem. Az egész úgy kezdődött, hogy Vágási-Kovács Péter alias Panel Péter születésnapját ünnepeltük és tervbe volt véve, hogy később felnézünk a városba. Tudtuk nagyon jól, hogy van ez a buli, de eleve érdekesen hangzott, hogy a Művházban lesz. Azt hittem lesz egy rakás 14-15 éves egy csomóba... hát egyáltalán nem. Az is meglepő volt, hogy nem a nagy teremben, hanem az előtérben volt a buli és még jobban meglepődtem, mert nekem úgy rémlett az egy elég kis „folyosó” ám ezek szerint nagyon elnéztem anno. Kényelmesen elfért mindenki. Elég sokan voltunk, a díszlet is elég jó volt, a sörről ne beszéljünk mert az volt az este legrosszabb pontja. :D Szóval Peti, Norbi, Rat így négyen elkeveredtünk erre a bulira és hát egyikünk se csalódott. Jó volt a DJ, jó volt a hangulat, sok-sok ismerős aki nagyot nézett mikor megláttak engem „Bence!!! TE ITT ?” :O Osztálytársakkal is ütköztem, olyanokkal akikről nem is tudtam, hogy belevetik magukat az éjszakába. Most Pénteken ismét kezdődik a PartyTime! Sound Flash Round II. :) Majd nyilatkozok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bulitema.blog.hu/api/trackback/id/tr222649676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása